Esimerkiksi ajanvaraus, asiakasrekisteri, käyntikirjaustoiminnot ja monipuoliset laskutusominaisuudet ovat toimintoja, joita jokainen hieroja tarvitsee. Ohjelman hyvä käytettävyys takaa sen, että kirjauksiin ei kulu kohtuuttomasti työaikaa.
Käyntikirjauksen voi tehdä mobiililaitteella asiakkaan luona, jolloin käyntikirjaus tulee varmasti tehtyä ja se muistetaan myös laskuttaa.
Ohjelmassa on useita raportteja, jolla hieroja voi seurata ja kehittää omaa toimintaansa.
Viestintätoimintojen avulla hieroja voi helposti pitää yhteyttä asiakkaisiinsa. Ohjelmasta voi lähettää sähköpostiviestejä ja tekstiviestejä. Viestintätoimintoja voidaan hyödyntää esimerkiksi tiedottamisessa tai markkinoinnissa. Ajanvaraukseen kytketyt automaattiset muistutusviestit vähentävät asiakkaiden unohduksia ja säästävät siten rahaa.
Varaa tästä aika maksuttomaan esittelyyn, niin kerromme lisää!