Puheterapeuteille

Puheterapeutti

Puheterapeutin työkalu

Esimerkiksi ajanvaraus, asiakasrekisteri, käyntikirjaustoiminnot, tuki rakenteiselle kirjaamiselle ja monipuoliset laskutusominaisuudet ovat toimintoja, joita jokainen puheterapeutti tarvitsee. Ohjelman hyvä käytettävyys takaa sen, että kirjauksiin ei kulu kohtuuttomasti työaikaa.

Kotikäynnit ja matkat

Käyntikirjauksen voi tehdä mobiililaitteella asiakkaan luona, jolloin käyntikirjaus tulee varmasti tehtyä ja se muistetaan myös laskuttaa. Ohjelmaan voi tallentaa kotikäynnin reittitiedot, jolloin ne voidaan viedä automaattisesti KELA:n KU 203 -lomakkeelle ja erilliselle matkaraportille.

Raportit

Monipuoliset raportointiominaisuudet auttavat esimerkiksi vuodenvaihteessa, jolloin hoitokirjauksiin perustuvia tietoja tulee raportoiva aluehallintavirastolle (AVI). Ohjelmassa on useita raportteja, jolla puheterapeutti voi seurata ja kehittää omaa toimintaansa.

Viestintä

Viestintätoimintojen avulla puheterapeutti voi helposti pitää yhteyttä asiakkaisiinsa. Ohjelmasta voi lähettää sähköpostiviestejä ja tekstiviestejä. Viestintätoimintoja voidaan hyödyntää esimerkiksi tiedottamisessa tai markkinoinnissa. Ajanvaraukseen kytketyt automaattiset muistutusviestit vähentävät asiakkaiden unohduksia ja säästävät siten rahaa.