Diarium-ohjelman Tuki-sivulta löytyy kattavat käyttöohjeet

15.10.2020

Diarium-ohjelman Tuki-sivun koulutusmateriaaleista löytyy hyödyllistä sisältö sekä uusille että kokeneemmille käyttäjille.

Diarium-ohjelman Tuki-sivulle on tullut tänä vuonna paljon uutta koulutusmateriaalia. Sivulla on kaksi osiota, UKK eli usein kysytyt kysymykset ja Ohjeet. Usein kysytyt kysymykset -osio sisältää yleisimpiä kysymyksiä Diariumin käyttöön liittyen ja vastaukset niihin. Kysymykset on jaettu eri kategorioihin, jotta sopivan vastauksen löytää mahdollisimman helposti.

Ohjeet -osiossa on sekä verkkokursseja että videoita, joissa käydään läpi Diariumin käyttöä. Sisällöt ovat erittäin kattavia. Ohjeissa käydään läpi suurin osa Diariumin perustoiminnoista. Myös ohjeet on jaettu eri kategorioihin.

“Ohjeita myös päivitetään koko ajan ja uusia kirjoitetaan jatkuvasti. Diariumia kehitetään jatkuvasti ja ohjeista löydät aina ajantasaiset ohjeet eri ominaisuuksien käyttöön. Myös kokenut Diarium-käyttäjä voi löytää sieltä tietoa hyödyllisistä toiminnoista, jotka ovat aikaisemmin jääneet huomiotta”, Vanessa Sjögren Diariumin asiakaspalvelusta kertoo.

Verkkokurssit esittelevät ohjelman toimintoja ja ohjeistavat ohjelman eri toimintojen käytössä tekstin, kuvien ja lyhyiden videoiden avulla. Kurssit ovat yleisluontoisia ja vastaavat tavanomaisimpiin kysymyksiin sekä esittelevät ohjelman eri ominaisuuksia. Linkkiä painamalla näytölle avautuu tekstiä, kuvia ja videoita sisältävä verkkokurssi, jossa käydään kyseinen aihealue läpi. Kurssin voi lukea kokonaisuudessaan tai vain sen osion, joka kyseisellä hetkellä kiinnostaa.

“Ohjeet-sivulta löytyvät linkit sekä kokonaisiin kursseihin että niihin osioihin, joista useimmiten kysytään. Kurssit toimivat millä tahansa laitteella, jossa on verkkoselain ja nettiyhteys: tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Kurssi esitetään aina käytetylle laitteelle parhaiten sopivalla tavalla”, kertoo Vanessa.

Tervetuloa Diariumin käyttäjäksi! -verkkokurssi

Asiakastuesta saa apua kaikissa Diariumiin liittyvissä asioissa

Jos vastausta ei löydy Tuki-sivun materiaaleista, kannattaa aina olla yhteydessä asiakastukeemme. Jos käy niin hassusti, että kukaan ei pääse vastaamaan, suosittelemme aina jättämään ääniviestin. Palaamme ääniviesteihin viimeistään seuraavana arkipäivänä. Voit myös kertoa viestissä milloin sinua kannattaa tavoitella, jos edessä on kiireinen työpäivä.

Vähemmän kiireellisiä kysymyksiä voi myös aina lähettää myös sähköpostilla. Sähköpostilla voi myös sopia erikseen puhelinajan, jolloin asiakastukemme on yhteydessä sopivana aikana ongelman selvittämiseksi. Diarium-tuki auttaa kaikissa Diariumiin liittyvissä asioissa. Käyttöoikeuksiin liittyvissä asioissa kannattaa kuitenkin olla yhteydessä ensisijassa oman yrityksen ylläpitokäyttäjään. 

Asiakkaitamme

Klikkaamalla "Hyväksy kaikki evästeet", suostut evästeiden tallentamiseen laitteellasi sivuston käytön parantamiseksi, käytön analysoimiseksi sekä markkinointimme tehostamiseksi. Lue lisää evästepolitiikastamme.